Monday, February 21, 2011

Που ήπιαν καφέ Κατσουράνης Ιμπαγάσα;

Κορυφαία δήλωση Κατσουράνη για το ντέρμυ
Με τόσες διακοπές στο παιχνίδι νόμιζα ότι ήμουν για καφέ με τον Ιμπαγάσα!!! Συνέχεια διακοπές οπότε κάθε λίγο και λιγάκι...

τα λέγαμε

No comments:

Post a Comment