Monday, February 21, 2011

ΣΟΚ: Εκτός Ευρώπης ο Ολυμπιακός από την Ουέφα


Εγκλημα και τιμωρία.
Με ποινή αποκλεισμού από κάθε Ευρωπαική διοργάνωση κινδυνεύει η ΠΑΕ Ολυμπιακός αν η καταγγελία στην οποία προτίθεται να προσφύγει ο Παναθηναικός τεκμηριωθεί και γίνει αποδεκτή. Σύμφωνα με απόλυτα εξακριβωμένες πληροφορίες η ποινή μπορεί να φτάσει...

ακόμα και τα 2 έτη μια και στην Ουέφα η ελληνική ομάδα είναι υπότροπος!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ: Ανασκευασε ο Μαρινάκης

Αν εχεις FACEBOOK κλικ εδω


Εχεις επιχείριση; Έχεις website ή blog; Τοτε το κίτρινο κουτάκι κατι..κρύβει για σένα

No comments:

Post a Comment